2011-09-13

Det är så tråååååååååååkigt att ligga hemma hela dagarna! Blir ju så jäkla rastlös. Det enda jag kan göra för att fördriva tiden är att shoppa, och hittils under 2-3 dagar har jag nog besällt hem ungefär 25 grejer om jag räknar med alla kläder, underkläder, påslakan osv. Livsfarligt! Och ändå vill jag shoppa mer. Borde jag söka hjälp?

Idag mår jag lite bättre dock och imorgon är jag ledig så då ska jag träffa min fina Caroline som var allt för länge sen nu, och sen ska jag hänga med min pojkvän. På torsdag ska jag jobba, äntligen. Nu ska jag se om jag hittar nån bra film så jag håller mig borta från alla kläder som lockar. Puss.

Kommentarer
Postat av: Mamma

JA, du borde söka hjälp!

2011-09-17 @ 18:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0