söndag

I torsdags efter jobbet körde vi en jättespontan afterwork hemma hos Sofia, väldigt lugnt men trevligt. I fredags träffade jag killen, det blev asgod mat på manesa och sen bio. Mys. Och igår blev det först ifk, vilket vi lika gärna kunde skippat enligt mig. Det regna på oss och det va en dålig match men Anton och Matte envisades med att stanna kvar. Sen grillning hemma hos Linus och sen åkte vi till folkparken och stod och myste framför brasan en stund. Idag har jag jobbat, 07.30-18.30. Elva jävla timmar. Otroligt tråkig söndag men sjukt bra pengar. FFeeettt. Imorgon ska jag till tandläkaren och hoppas verkligen av hela mitt hjärta på ett datum jag får ta bort tandställningen. Har haft den i tre år snart och jag skulle kunna spy på den. Vilken jag iofs gjort ett antal gånger under dessa år. Så fort den åker ska jag gå och köpa majskolvar och revbensspjäll och äta som aldrig förr. Och äpplen. Nu är jag trött. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0