måndag natt

Hej bloggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det va länge sen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Denhär veckan kommer va den tråkigaste på länge och jag har absolut ingenting att se fram emot. Kommer knappt hinna träffa min fina kille och trots att lön kommer kan jag inte spendera några pengar för jag måste spara. Så jag kan alltså inte pigga upp mig själv med shopping. Eller? Hoppas det går fort till nästa vecka då jag har långledigt och hur mycket tid som helst över till vänner och killen och familjen och hunden och katterna och fiskarna och hamstern.

I helgen har jag firat min syster som fyllde 22, varit ute och spelat bowling och festat med jobbet, hjälpt min farbror att flytta och umgåtts med massa släkt, både min och Antons. Jag har jävla träningsvärk i kroppfan. Överallt. Skööööönt. Imorgon ska jag städa mitt rum som ser ut som skit nu. Kläder överallt och dammråttor och bajs på golvet. Herregud. Och så ska jag även GÅ hem till Anton, och nej det är inte överdrivet långt men jag lovar att det kommer spöregna. Garanterat. Men vad gör det om 10 år. I lördags skulle även jorden gått under, någon som märkte av det? Jag är dock stensäker på att det kommer hända 2012 så aa. Lev livet fram till dess mina vänner! Och ovänner. Godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0