tisdag

I lördags hade vi möhippa för Linda som gifter sig nästa vecka. Tyvärr hade hon haft oturen att bli magsjuk just den dagen, men hon höll ut ända till 9 på kvällen. Det va faktiskt en bra dag ändå, och hon gjorde allt vi hade planerat åt henne. Kul! Resten av min ledighet har jag spenderat med Anton. En himla massa chill och en sväng till mårängen då även Carro hängde på. Årets första dopp. Inte för Carro dock för hon är en pussy. Nu sitter jag hemma och funderar på vad jag ska göra med min sista lediga dag. Blir nog inte mycket alls.
































Kommentarer
Postat av: malin

jaaa klart jag gör ;) Jag har haft det bra tackar som frågar!! pusss

2011-06-11 @ 17:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0