söndag natt

Jag har haft världens mysigaste helg hemma hos världens finaste pojkvän. Du får mig att må så bra.

Nu är jag laddad för ännu en jobbvecka, dock längtar jag till sommar och semester. Och till krogen. Jag har varit så pank nu efter jul och nyår att jag inte haft råd att gå ut. Kommande helg jobbar jag söndag och är fortfarande lika fattig, men helgen efter det ska jag ut och kolla vad puls har att erbjuda. Jag hoppas verkligen det är bra. Annars får jag väl stanna hemma tills jag fyller 23.

Zacke ligger brevid och har precis slutat springa i sömnen så jag passar på att krypa ner när det är stilla i sängen. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: ebba

Haha jo jag vet, igår skrev jag typ 10 inlägg. Fattar inte själv hur jag orkar, haha sjukt faktiskt. Haha jo jag behöver nog söka hjälp snart, jobbigt att vara så här beroende ;)

2011-01-17 @ 13:46:53
URL: http://erolling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0