söndag

Jag har spenderat hela helgen med Anton. Har i princip bott där under helgen, och det har varit så perfekt. Du är så perfekt. I fredags var vi en sväng i linköping och sen åkte vi hem och tog ett långt bad och ett par kalla öl, igår var vi och firade min kusin en stund på kvällen, sen var det tänkt att vi skulle ut men kön var så lång att vi åkte hem igen. Och idag har han spelat cup och jag kollade på, sen gick vi ut och käka lite. Nu är jag hemma och jag saknar han redan. Jag trodde aldrig att kärlek kunde va såhär fint, bara på film. Trodde aldrig jag skulle få uppleva det själv, med en kille som jag är så kär i att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag har nog aldrig varit såhär lycklig en längre period i hela mitt liv. Och allt tack vare en enda person. Jag är glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0