söndag

Efter fyra timmars sömn inatt och en lång jobbdag är jag äntligen hemma. Skulle egentligen vilja krypa ner i sängen och sova nu, men nej. Jag måste snart ner till tvättstugan igen och dethär kommer ta hela kvällen, har 100 kilo att tvätta, typ. Hade egentligen tänkt att städa mitt rum också men jag orkar nog inte ta det ikväll, tvättade bort sminket så fort jag kom hem för jag kände att jag inte skulle orka senare. Hungrig är jag också, pappa kommer hem med spicy hot om ett par timmar. Hur ska jag klara denna väntan? Kommer svälta. Zacke har blivit biten runt ögat. Stackars bäbis. Han ligger och myser här i min säng nu. Bara Anton som saknas. Jag vill sova! Fan.

Kommentarer
Postat av: ebba

Hehe oj där ser man, sa han alltså att den var jättegod? :')

2011-01-23 @ 19:26:35
URL: http://erolling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0