onsdag natt

Idag har varit en bra dag. Den har gått snabbt. Köpte ostbågar på vägen hem från jobbet och det fick bli min nattmat. Är mätt faktiskt, men min mage kurrar helt sjukt mycket. Jättekonstiga och höga kurrningar. Ligger och fnittrar för mig själv. Kollat lite kläder har jag också gjort, som vanligt. MEN, jag har inte beställt något. Shoppar upp alldeles för många tusenlappar i månaden på kläder. Kan inte fortsätta så, inte nu när jag ska spara massa pengar, frågan är bara hur länge jag lyckas hålla mig i skinnet. 
 
Nu ska jag borsta tänderna och sedan krypa ner under täcket. Imorgon kommer Carro hit, sen åker jag och jobbar sista jobbdagen innan långhelg! Ledig på söndag, fett naaaajs. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0