onsdag natt

Jag har egentligen ingenting att skriva om eftersom mina vardagar ser ungefär likadana ut. Jobb. Planerna med Sahra i söndags blev inställda så vi ska ses imorgon istället. Ta en promenad och ta igen allt vi missat, Zacke får följa med också. Sen åker jag till jobbet och på fredag är det helg igen, helt sjukt vad fort det går. Det va ju nyss helg. Snart är jag 80 och döende och undrar vafan som hände med tiden. Hoppas jag är nöjd med hur mitt liv har varit när jag är gammal. Nu fick jag massa funderingar i huvudet och skulle kunna fortsätta hur länge som helst men känner att det skulle bli så ointressant så jag säger godnatt.

Kommentarer
Postat av: ebba

Åh underbart, äntligen någon som inte lägger sig tidigt! Bra då vet jag dig, bästa du josse :)

2011-01-20 @ 08:51:52
URL: http://erolling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0