måndag natt

Idag har det känts som vår! Jag skippade till och med halsduken. Fan vad jag älskar när det är såhär. Jag vill kunna klä mig i lättare och tunnare kläder, känna mark under skorna och ta promenader i vårsolen. Ge meeeeeej. Är dock helt förälskad i min jacka så hoppas kunna ha den i ett par månader till. Och det kan jag nog utan problem för det ska snart bli kallare igen.

Denhär dagen har varit skitbra. Jag har varit på grymt bra humör och haft världens energi. Jag vill alltid må såhär! Hoppas det håller i sig. Imorgon ska jag träffa Anton, min energikälla, och luncha. Det är tyvärr allt som hinns med innan helgen. Men dagarna går så himla snabbt och snart är det helg så det känns rätt okej ändå. Nu ska jag sova, och imorgon ska jag vakna upp och va lika pigg och glad som idag. Men först bjuder jag på en skön låt och några bilder på mig, min pappa och min lillasyster. Haha, sista bilden på Julia. Hahaha. I die.















 



NÅGON som hör vad han säger 1:09?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0