lördag

Jag sitter och bloggar på min nya laptop som jag köpte igår. Det ska bli min bloggdator. Nej det ska det inte. Hur som helst, både datan och ljudet jag köpte är över förväntan. Dock är den väldigt liten så har lite svårt med tangenterna, har alltid tyckt det är lättare att skriva på ett riktigt tangentbord med stora tjocka knappar. Knappar? Tangenter.

Allafall, här sitter jag och ska snart sova medans Anton är ute och håller ställningarna på PULS. Det kommer nog ta ett tag innan man slutar kalla det för otten. Själv jobbar jag imorgon, har haft ångest sen igår. Min kropp får en chock när jag går upp 6 på morgonen eftersom jag alltid annars jobbar kväll. Magont och akuta toalettbesök kommer min morgondag bestå av. Och några rader förhoppningsvis så jag inte får sparken. Nu ska jag kolla på kläder! Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0