Den onda cirkeln är på väg att brytas!

Kära läsare, detta är inte Josefin som skriver, utan det är hennes pojkvän som gör debut i bloggvärlden.
Vet faktiskt inte hur man skriver i en blogg, men det verkar inte så svårt.
Vad ska man skriva om då?

Lite om mig då, om ni ens bryr er segs.

Namn; Anton viktor tuyet Rolling
Ålder; 20 år
Intressen; Josefin, musik, spelar för Syrianska kf
Gör; Studerar till företagssäljare/affärsutvecklare i Linköping, träna fotboll, umgås med min fina flickvän.
När tidens finns och arbete finns så arbetar jag på Servera
Talang; FIFA

Det var väl allt.

Om man ska relatera något till rubriken så kommer det nu...
Det är slut snusat, och det är jobbigt, värre en jag trodde. När man gör saker, t.ex. tränar, så är det helt okey men när man bara ligger hemma eller glor på tv då är det skit jobbigt. Det är därför jag bloggar på josefins blogg, för hon sitter och kollar på tv. Jag klarar inte av det, jag måste göra något istället. Jag och två kompisar har slagit vad om snusandet, vi triggar nog varandra och det känns bättre att vara flera.
Min kära flickvän fick chansen att vara med också men hon sa att jag inte skulle orka med henne om hon slutade snusa, kanske lika bra att hon fortsätter. Men jag tycker det vore bra om hon slutade med samtidigt som mig, för då kan inte hon "sukta" med sitt snus, inte för att hon gör det men just nu ser jag hennes dosa på bordet.
Intressant läsning va?

 Över till något helt annat...

Josefin och jag har faktiskt 6 månaders dag?! GRATTIS till oss. Men det är inget speciellt egenligen, jag är inte förvånad. Hon är bra, jag är bra, vårt förhållande är bra, då finns det inget som inte är bra.
Tiden har gått så jävla fort. Ungefär lika snabb som min bil. Som Josefin tycker är jätte fin, köpte den för hennes skull brukar jag säga. Men det var det inte, och hon vet väl om det...

Nae det här med blogg var nog inte min grej, over and out!!
http://www.youtube.com/watch?v=CRgr0DHVKuo

Det var allt för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0