söndag

Idag känner jag mig lite piggare än igår, men fortfarande inte frisk. Har varit hemma hos Anton och bara degat i princip hela helgen. Han har pysslat om mig och tagit hand om mig jättemycket, vilket är jätteuppskattat eftersom jag knappt orkat göra mycket mer än att ligga i sängen. Jag älskar dig!

Imorgon hoppas jag på att va tillräckligt frisk för att jobba, även om det inte känns så just nu. Har min lillasyster brevid mig i sängen som ska till skolan imorgon så nu måste jag sova. Men tänkte faktiskt bjuda på lite bilder från senaste veckan. Dock ganska ointressanta men alltid en början. Godnatt.




Min frukost eftersom jag inte kunnat äta något annat än flytande pga tandställningen.


Från förra helgens bravader. Nykter tjej.


Mitt hjärta i min säng där han borde va just nu. KÄRLEK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0