onsdag natt

Igår var det tisdag och jag va ledig. Carro kom hit så käka vi pannkakor, drack kaffe och pratade. Planerade även in en partykväll nästa helg. Nu när man är "vuxen" måste sånt planeras in långt i förväg. Det är så sjukt tråkigt att knappt hinna träffa sina vänner, och min mamma har jag inte träffat på veckor! Har dock tänkt ägna en kväll i helgen åt mys med mamsen. 

Anton sov här inatt, och idag hade jag inte alls någon lust att åka till jobbet. Ville stanna hemma och mysa med honom. Det är sånahär dagar man får upprepa meningen "var glad att du har ett jobb" flera gånger för sig själv. Det hjälpte efter några timmar.

Har fått klagomål från Caroline att jag har för lite bilder i bloggen. Eller inga alls. Men vad ska jag ta kort på? Mig själv? Mina outfits? Mitt rum? Anton? Nya inköp? Zacke? Min mat? Mina fiskar? Jag vet inte!! Min kamera har jag inte använt på skitlänge, kollade igenom bilderna som fanns i den och dom senaste var från min 19-års dag. PLUS att den är kass. Och jag har inte tid att ta bilder. Vem bryr sig egentligen, har typ ändå inga läsare.



I hope you don´t mind that I put down in words
how wonderful life is while your in the world

Kommentarer
Postat av: ebba

Jaha men nästan rätt, namnet la ja inte på minne. Men om frukten inte var god så behöver ja ju inte veta vad den heter. Haha :) Håller med Caroline om att du borde skriva mer och JA bilder vill vi se. Jag är en trogen läsare, så kom igen förfan josse!!

2011-02-03 @ 08:58:20
URL: http://erolling.blogg.se/
Postat av: C

Nu har du ju mig som läsare och jag vill ha bilder, men inte på din mat.

2011-02-03 @ 15:59:23
URL: http://caarolineskogh.blogg.se/
Postat av: malin

jag gillar bilder på mat. för jag gillar mat. och alla alternativen lät jättebra. fota allt. vore super kul. jag vill se ditt rum. men inte bilder på dina djur.

2011-02-09 @ 19:49:00
URL: http://malinjp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0