söndag

Fucking sjuk. Igen. Jag förstår inte. Måste ha världens sämsta immunförsvar. Vet inte ens vad jag är för sjuk, har åkt på en hel blandning av sjukdomar. Huvudvärk, yrsel, förkylning, feber, frossa, illamående osv. Kul, jävligt kul. Har spenderat hela helgen i Antons säng, med undantag två väldigt korta promenader för att få lite frisk luft, en tripp till akuten och en sväng till affären för att köpa lite frukt så vi kunde göra fruktsallad. Efter vi ätit fruktsallad var jag så utmattad att jag var tvungen att gå och lägga mig. Tur att min kille är helt fantastisk och tar hand om mig så bra. Vad skulle jag göra utan dig?

Nu ska jag äta alvedon och sen sova och hoppas på att vakna upp frisk imorgon så jag kan jobba. Har inte råd att va sjuk. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0