lördag

Har precis varit och hämtat en aspackad lillasyster på en fest i norsholm. 14 år, hennes första riktiga fylla. Bra jobbat. Har spenderat helgen med min man som ska ut ikväll, jag själv börjar dock jobba tidigt imorgon. Igår var vi en sväng på stan och käka lunch på PAUS och kolla runt lite. Jag hittade ett par skor, ett par helt perfekta klackar som satt perfekt på foten och skulle passa ännu mer perfekt i min skohylla. Men jag köpte dom inte, Anton fick mig att avstå eftersom jag måste spara pengar till vår New York resa. Jag har fortfarande ont i hjärtat. Nu ska jag äta glass och sen försöka sova. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du ta bort det du skrev om mig?

2011-04-07 @ 17:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0