söndag

Det blev ingen lugn helg. Igår mötte jag först upp madde, emil, viktor och nån kille till, sen drog vi till folkparken där vi tänkte sitta och dricka lite öl och lira volleyboll, dock var det så mycket mygg så efter 5 min gick vi hem till viktor istället. Poker, musik, och några öl senare var jag taggad för utgång. Gick hem och fixa till mig lite och mötte sedan upp Carro vid hugo. Fyfan vilken bra kväll, och jag har bästa vännerna i hela världen. Ville inte gå hem när klockan var 3, varför är det inte öppet längre? Jag kom hem efter 5 imorse, och idag är jag trött. Riktigt trött. Och jag är hungrig fast jag har ätit flera gånger. Nu ska jag äta igen.


Kommentarer
Postat av: sahra

mat är gott

2010-05-26 @ 13:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0