onsdag

Idag har jag varit ledig och spenderat eftermiddagen tillsammans med Carro. En sväng på stan och sen käk och kaffe på fräcka. Jag fick med mig ett par skor hem bland annat, pappa bara suckade när jag kom hem med dom. Jag skickade tillbaks min studentklänning som var för kort och inte alls lika fin som jag trodde, och idag hämtade jag ut min nya som var perfekt. Jag kommer dock sticka ut lite bland alla kritvita klänningar för min är väldigt, väldigt ljust rosa, men vad gör det.

Nu sitter jag och adel och taggar på msn till studentveckan. Det kommer bli bra. Vi kommer va slitna men fan va kul vi ska ha. En fucking vecka kvar och sen slipper jag skolhelvetet för alltid. Lycka.

Nu ska jag prova min klänning en 3e gång och sen ska jag sova. Puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte viiisa

2010-05-27 @ 13:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0