190510

Vart ska jag börja, hur skriver man egentligen ett första inlägg?

Måste nog börja med att säga att min vän Sahra is back in town, hon har flyttat tillbaks hit och jag är hur jävla glad som helst för det. En av mina favorit-tjejer, och även fast vi bara känt varandra i 4 år så har vi upplevt en hel del tillsammans och haft jävligt roligt ihop. Hon är nog den av mina vänner som vet mest om mig.

Jag är på fett på humör idag, och jag antar det är därför jag tog mig orken till att göra en ny blogg. Har varit i skolan och pratat med lärare samt hämtat studentmössan som var för stor, men det problemet är löst nu. Det är bara några dagar kvar till mösspåtagning och jag har lite smått panik. Eller nej, där ljög jag, har panik som fan. Men jag ser fram emot en jävligt rolig vecka.

Imorgon innan jobbet får jag besök av caroline skogh, världens finaste vän.


Design och såntdär kommer, jag måste nog fråga min 13-åriga lillasyster om hjälp, hon är bra mycket bättre på sånt än vad jag är. Nu ska jag leta fram nåt att käka och sen ska jag sova. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: julia

klart jag kan,im your förebild du vet.Men eftersom du ändå skrev så kan du lika gärna länka till min blogg(:

2010-05-22 @ 21:37:44
URL: http://juliasbloggisbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0