Just be true to who you are!

Nu har Anton gått och jag sitter här i min ensamhet och lyssnar på musik. Han kommer dock och hämtar mig om en stund igen. Jag längtar efter att alla mina kläder ska komma.

På tal om nåt helt annat så ska vi flytta, en våning ner. Lägenheten ser exakt ut som den vi har nu fast så sjukt mycket finare och fräschare! Och i mitt rum finns en stooor garderob! Har alltid velat ha en sån. Skulle kunna ha ett helt rum bara till alla mina kläder och skor, får knappt plats med allt som det är nu.


Min bästa vän.



Kommentarer
Postat av: C

haha, blev ju en bra bild det där ;)

2011-09-16 @ 21:42:54
URL: http://nyheter24.se/modette/carolineskogh/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0