måndag natt

Nu har jag ätit nattknäckemackor och ska sova, jag längtar tills imorgon när jag är ledig och min älskling kommer hit. Vi ska laga mat och bara mysa. Jag är helt upp över öronen kär i dig, du gör mig så otroligt lycklig varje dag. Innan jag träffa dig sa jag att jag blir inte kär, kärlek är inget för mig och jag kommer aldrig hitta den perfekta killen för mig. Så fel jag hade. Du är perfekt för mig! Så snäll, fin, rar, omtänksam, snygg, förstående, kärleksfull, rolig, knäpp och helt underbar. Du får mig att känna mig älskad och speciell. Jag hoppas vi håller länge, du och jag. För domhär månaderna har utan tvekan varit dom bästa i mitt liv. Jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0