fredag

Vilket väääääder! Anton vakna jättepigg vid halv 9 trots att vi bara sovit några få timmar. Jag hade gärna legat kvar i sängen en stund men när han kom upp med kaffe så var det bara att resa på sig. Vi satte oss ute på balkongen och sola ett par timmar, sen hann vi med lite (mycket) tv-spel och sen en sväng förbi systemet. Nu har han åkt till jobbet och jag är hemma och ska börja städa mitt rum. Skulle mycket hellre suttit ute på nån solig uteservering med en kall bärs, men om jag inte tar tag i rummet idag kommer det inte bli gjort på hela helgen. Imorgon är det full rulle hela dagen, kameran ska jag INTE glömma denhär gången så bilder kommer! Kan dock inte säga vad jag ska göra. Du är säkert jättenyfiken därute vem du nu är, min enda läsare. Typ.

PUSS.

Kommentarer
Postat av: Malin

jävla mongo!!!! Antar att din enda läsare är jag eftersom att jag följer din blogg på bloooglovin.....

2011-06-09 @ 23:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0