tisdag

Bra tisdag, riktigt bra. Mötte upp Anton på stan och käka och kolla lite kläder, jag fick med mig ett par jeansshorts hem. Shorts, mitt i vintern. Jättenödvändigt. Sen gick vi och handla och sen hem till mig, han plugga lite, jag städa och sen laga vi skitgod mat + efterrätt och kolla på handbollen. Nu ligger han och sover i min säng och jag ligger i pappas rum med zacke och datan, ska snart gå in och krypa ner brevid honom men än är jag inte trött. Kan bli att jag får spendera natten i pappas säng (misstolka inte, han är inte hemma), för Anton gör så mycket konstiga saker i sömnen. Han pratar ofta, har sagt massa sjuka grejer, han snarkar högt, ofta hemma hos mig eftersom han är allergisk mot Zacke och inte kan andas genom näsan, han gurglar och han rycker. Nivet som när man rycker till ibland precis när man håller på att somna, men han gör typ 10 sånna. Trots det är han i mina ögon världens finaste, och fan vad jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0