måndag natt

Vilken dag. Upp klockan 6, åka till jobbet klockan 7, jobba till 20 över 4, hem till farmor och farfar och äta våfflor i solen, hem och byta om, till hageby och kolla på Anton som spela match, han fick en knuff och flög in i ett hjärnräcke. Alltså herregud. Innan jag såg att det inte va så allvarligt som jag trodde, så trodde jag att jag skulle förlora honom. Har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Det blev iallafall ett ca 5 timmar långt besök hos akuten, men allt va lugnt och nu är jag äntligen hemma i min säng med mackor brevid mig. Jag är så lättad att han mår bra, min älskade fina kille. Vad skulle jag göra utan dig?

Jag kommer sova så gott inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0