210510

Jag hatar att komma hem såhär sent, vara jätteseg men inte tillräckligt trött för att kunna somna, leta efter mat och inte hitta något och inse att klockan är över midnatt så man missat hela dagen pga jobb. Det tog emot som fan att åka till jobbet idag, jag ville lägga mig ute på gården och sola. Imorgon är jag iallafall ledig så jag hoppas på bra väder, då ska jag spendera hela min dag ute i solen, utan måsten och stress. FETT NICE.

Idag, eller igår borde jag väl säga, fyllde min fina syster 21 år. Jag skulle kunna skriva hur många rader som helst om vilken fantastisk människa hon är och hur många bra egenskaper hon har, dock är min hjärna sliten såhär sent och jag orkar inte kämpa för att få ihop en bra text. Men jag måste säga att jag inte skulle kunna tänka mig en bättre syster, och jag är väldigt tacksam för att du finns och är den du är. Big love.

Nu ska jag läsa bloggar och sen försöka sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0