lördag natt

Hade precis en nysattack, är det bara jag som oftast nyser typ 7 gånger i rad? Kan knappt andas när jag är klar. Jag är trött och ska snart sova, tänkte bara slänga in lite kort om helgen. Igår kom Anton hit när han slutat skolan, då var klockan typ 12 och jag var nyvaken. På kvällen åkte vi och käka på durkslaget, det godaste jag ätit på riktigt länge. Fy fan. Sen åkte vi hem till han och myste, sov och idag har vi också myst. Vakna rätt skapligt för att va helg måste jag nog påstå. Tog en dusch, spela tv-spel och lite sisådär. Kvällen har vi spenderat hemma hos Matte där han är kvar, jag ska upp om ca 5 timmar och åka till jobbet så, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0