tisdag

Vaknade upp bredvid min finaste, hade tänkt överraska med frukost på sängen men när jag stod där i köket och fixade så kom han upp. Vi tog ändå med oss en bricka och låg i sängen och åt. Mysigt. När han gick blev jag så rastlös och uttråkad så bestämde mig för att ta tag i mitt rum. Slängde ut den gamla datan som bara stod och skräpa i rummet, och även stereon och dom stora högtalarna från stenåldern. Dammade och skura osv i timmar. Så nu tänkte jag ta tillfället i akt och visa hur mitt rum ser ut för dom som är intresserade. Det är dock ett pågående projekt och mer ska göras, men såhär ser det ut nu.




















Här ska det antingen upp ett klädställ eller en skohylla till. Eller både och. Och så är det lite mer som ska styras med men här har ni!

Idag har jag känt mig nästan helt frisk så imorgon ska jag jobba. Det är på tiden, jag är så rastlös. Puss på er!

P.S. Har jag nämnt att jag har världens finaste pojkvän och att han gör mig till världens lyckligaste varje dag? Jag måste säga det igen. Jag älskar dig så otroligt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0