torsdag

Dj Quality var på hugo i fredags. Malin W sa att hon tyckte det va synd att missa det, jag brydde mig inte för jag visste inte vem det var. Sen idag påväg hem från jobbet hade anton en remix som han satte på högt som fan med världens bas och jag DOG. Fyhelvete jävla.. Jag har suttit inne på hans hemsida hur länge som helst nu och bara lyssnat på hans remixer, hur fan kunde jag missa fredagen? Ångest, det hade varit grymt. Jag kan dock inte lägga upp låten här för jag hittar den inte på youtube. Men så jävla skön! Alltså, så jääääääääääääääävla skön. Med massa bas. Jag kan inte sitta still. Ville bara säga det. Tack snälla rara anton för du spela upp den för mig. Vad skulle vi göra utan musik? Livet skulle va så jävla tråkigt.

Nu är det helg, och som jag känner för tillfället blir det utgång imorn. Men jag hoppas att jag inte är alls taggad imorn för jag vill ta det lugnt i helgen, måste vila upp mig inför studentveckan. Nä, sova nu. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0